Inte långt kvar

Nu äre endast en vecka kvar tills vi flyttar.. Jisses vad skönt de ska bli alltså!!

Jag har ordnat barnvakt på lördan så William inte behöver vara i kaoset utan vi hämtar honom när vi är klara med allt o åker mot den nya lgh.. Ny lgh, ny stad, ny start!


Jag ser så fram emot det, det kommer bli så bra så!  Ny gemensamskap, nya vänner, ny miljö, jobb o närmare till familjen så att jag får slappna av lite mer nu när det är så mycket runt om kring med Dennis sjukdom..

Skulle till vårdcentralen idag o tagit prover men jisses vilket snökaos det är ute?! Men jag får nog ta mig i hornen och gå ialf med William.. är ju dock inte soppas långt bort men jag hoppas INNERLIGT att de har röjt bort snön om det är så.. Men det ser ut som det är bara "fling"snö o försvinner snabbt. Nåja, grabben ska ha gröt nu så see yaah!


Kommentarer
Postat av: TinA

Ni kommer ha det SÅÅÅÅ bra :)

2011-02-18 @ 19:50:47
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0