6 mån idag

igÅr hade vi massa folk..jisses o vi har ju inte kommit iordnign heller herregus :P men ialf, min halvbror mats o hans fru kom sedan kom berra o tvÅ kusiner hit snabbt fÖr att lÄmna jackor fÖr de skulle te ishockyn.. sedan kom en gammal vÄn daniel. :) riktigt kul att bo hemma o bara fÅ besÖk sÅ dÄr.. jag kÄnner mig som en helt ny mÄnniska.. love!!! ja, sedan skulle jah hÄmta brorsan halv sju o kusinerna pÅ ishockyn men de kom en timma efter haha :P fbk losa!! sedan hem till mamma en svÄng o sedan ut pÅ harrys o jag skjutsade de.. ha henke var imponerad att jag kÖrde sÅ bra.. haha.. men de var faen fulla som hus.. hahaha!!nÅja, sedan Åkte jag hem till mamma o glodde melodifestivalen o william var dÄr.. lÄmna han dÄr innan jag hÄmtade de pÅ ishockyn.. o han somna sÅ tidigt sÅ han fick sova Över.. jappp, sovmorgon fÖr mig.. livet!! :D idag blir grabben 6mÅn, herregud vad tiden gÅr fort...
sex mÅnader sen lÅg jag o hade vÄrkar.. gud vad tiden springer fÖrbi..

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för komplimangen ang tårtan =)

2011-03-13 @ 20:35:06
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Sanna

shit vad tiden går! redan 6 månader! :)

2011-03-13 @ 22:32:05
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ?:*¨¨*:

ja sittdelen är bra, förutom att jag tycker den är så kort i ryggen bara.

2011-03-15 @ 20:56:00
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0