hör o häpna..

haha jag har bÖrjat trÄnat.. fick tvÅ veckor gratis pÅ njoy sÅ har gjort en vecka nu o sÅ Äre nÄsta vecka kvar.. provat zumba,core,  gymmat. aeorobic. step.. ska fÖrsÖka hinna med ett core pass idag om tiden rÄcker till.. trÄnar med mamma , dÅ bÅde jag o dennis fick prov veckor men dennis orkar inte trÄna sÅ mamma hÄnger pÅ.. sÅ denna vecka har hon kÖrt vÄldigt mycket trÄning dÅ hon trÄnar pÅ sats oxÅ.. haha
nÄsta vecka blir de ialf core, aeorobic o step o sÅ ska jag spinna i 30 min tÄnkte jag.. sÅ otroligt skÖnt att komma hemifrÅn nÅn timma om dan o bara kÖra gÄrnet ur mig.. sÅ skÖnt!!! min rygg behÖver verkligen de ialf!!
sen nÄr det e slut pÅ njoy sÅ har jag tvÅ veckor gratis pÅ sats sÅ dÄr ska jag oxÅ utnyttja :) haha, o dÅ ska jag bÖrja trÄna med bee..ja men nej nu mÅste jag gÅ upp ur sÄngen o gÖra  mig ordning fÖr barnmÄssa, wiho!! sen hÄmta mamma o william hemma hos mamma.. ha en bra dag!!
hipp hipp hurra hurra hurra hurra fÖr felicia som fyllde igÅr o tina som fyller idag!!!!

Kommentarer
Postat av: M

Duktig du är med träningen! Kör på du :)

2011-03-26 @ 00:05:44
Postat av: Nicole

På Njoy? Det ligger ju precis vid min skola :D

2011-03-31 @ 11:40:45
URL: http://nichle.devote.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0