Inte mycket

Det finns inte mycket att säga utan att det är lite tufft just nu.. Bara hoppas att det blir lite bättre och att vi får svar på saker o ting i morgon om Dennis operation o allt.. O om han blir utredd och att han kommer igång rejällt..

Idag bakade jag ialf farmors chokladkaka mums vad gott å så provade jag på att göra kokostoppar. Ha, för att vara första gången så var de bra :) Haha, nåja! Nu är det bara att komma på fika gott folk!! :) O vi rensade allt på golvet i sovrummet så nu har vi ett golv, haha! O vi rensade lite i köket så nu har vi bara två små lådor kvar att packa upp men äsch ingen brådska.. Tycker ändå de har gått snabbt att få ordning på saker o ting.. :)

I morgon blir de som sagt sjukhuset o sedan ska vi till stan o leta present till Felicia och äta lunch där o sedan troligen om inte klockan blir för mycket ska vi till Bee en sväng.. Sen ksk Berra o hans tjej Anki kommer förbi oxå, ska bli kul o träffa henne! :)

Annars vet o tusan vad som sker till veckan.. babysim, öppna förskolan, promenader o jaa.. På fredag nästa vecka blir de barnmässan ialf för min o williams del mamma följer med oxå :)

Jag o min guldklimp! <3


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0