Så skönt o ha grabben hemma

Riktigt skönt att ha lillgrabben hemma igen, han ligger o sussar gott i sängen nu sen en dryga en timme tillbaka.. Riktigt gött, i morgon ska de väl bli promenad om vädret håller i sig med solsken som de var idag :)

Annars så ska jag köra berra o kusinerna till ishockyn o tillbaka te mamma troligen.. så får väl se hur de blir.. :)


GUd jag har saknat min grabb!!

Idag så rymde han!!  Haha okey inte riktigt.. han satt i sin gåstol o jag gick till köket för att hämta mellanmålet som gick på 10 sek typ o så vips så var han borta han stod vid teven o jag hitta han mellan fotöljerna o skänken som är ksk 10 meter bort.. de gick så fort så.. så idag har vi monterat upp grinden i hallen vid trappen.. de tar nog inte lång tid innan de är intressant där..  :P

Men men, jag ska ta o krypa ner i soffan nu o glo filmen på teven på kanal 5.. leon tror jag den hette..

Kommentarer
Postat av: Martha

ååh. charmtrollen :)

2011-03-12 @ 00:06:12
URL: http://marthab.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0