TRÖTT

Jag är rejällt trött på att ha de så här.. Enormt trött på att dra hela lasten.. Dennis är ju sjuk o då får man ta allt, tänka o göra allt.. Tar rejällt på krafterna.. Dennis orkar ju inte göra ngt o om han orkar så blir han rejällt trött efter.. Så man får ju ta hand om William ta hand om hemmet o ja, jag är helt slut både kropp o själ.. Men för o orka så kör jag bara på.. Men ett o tre så kommer det säga stopp för mig oxå.. är nån sjuk i familjen så är HELA familjen sjuk.. O så här har de nu vart sen ja, ja sen William föddes så jag är ganska less på allt..

Vill kunna börja arbeta så jag kommer hemifrån men jag vet ju inte riktigt om Dennis klarar av att vara hemma pappa på heltid.. Men tur som är har vi ju min mamma som kan rycka in men ja, det är ju så mycket med allt runt omkring.. Blää!

Idag ska jag ialf iväg på ansiktsbehandling i 60 min, det ska bli RIKTIGT skönt att få unna mig lite o vara själv en stund..

Kommentarer
Postat av: Leif

Inte lätt att vara mamma ibland, fast det har säkert sina ljuspunkter också :)

2011-03-16 @ 17:32:39

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0