Uppdatering :D

Idag har vi varit ute i de fina vädret och grillat och lekt i lekparken.. Med Felicia ialf.. :P Jag ramlade o slog i rumpan bra jobbat Anna :P William sov i vagnen då vi tänkte åka lite pulka men ack ack lilla sömntutan.. :) Men han fick ha sina nya coola solglasögon som han är så tuff i.. Med elefanter på så sööt e han bara! ;)



Nu är ialf vardagsrummet framgrävt oxå så nu är det bara vårat sovrum kvar och så lite kartonger i köket som skall till förrådet men där ska jag oxå gå genom då vi saknar massa handukar så de får bli när de blir lite mildare ute.. I morgon skulle Magnus komma o hjälpa oss o borra upp whiteborden och våran fläkt sedan skall jag borra upp rullgardinen i vårat sovrum. Vi köpte en rullgardin till williams rum oxå med stjärnor på så fint så :)

Börjar kännas riktigt bra nu :) Sedan skall mamma o berra tapetsera om i vardagsrummet och jag o Dennis skall måla alla andra väggar.. Ska bara ha en fond vägg alltså om ni inte förstod de ;) Jaa, jag kommer lägga upp ett videoklipp sen på lägenheten tänkte jag men jaa, måste få bort allt först :P O så vill jag ju ha tapetserat först så alla grejjer kommer upp på väggen i vardagsrummet men måste säga att jag är så NÖJD alltså :D Bättre läge och lägenhet kan vi inte ha fått alltså.. Okey närmare till Micaela o Nora ksk men de får flytta hit ;) Tihihi!! På måndag börjar babysimmet som jag tror att William ser fram emot då han plaskar som bara den i badkaret. Han har invigt de :) O jag o Dennis har bara duschat men snart så skall vi bada oxå :) Tänkte bada i morgon med William, lite fredagsmys! :)

Ja, i helgen så hjälpte ju farmor, farfar, gammel morfar, båda morbröderna och kusin felicia och mormor till att flytta. Farmor, farfar o gammel morfar sov över från lördag till söndag. Jag hade en toppen dag med svärmor då vi åkte och handlade var riktigt skönt att bara prata med henne, det kändes så naturligt nu och inte så där stelt och så.. Känns verkligen att jag kan prata om precis allt nu med henne. Jag älskar dig Mia, världens bästa svärmor! <3

Sedan från söndag till måndag sov felicia över de tyckte hon var riktigt mys :) Vi har haft folk här hela tiden så nu känns det som det lugnar ner sig o de är skönt :) Så vi får lite egen tid fast vi flytta hit ändå för att få lite avlasning men ja ni förstår.. Man vill ju bara softa och ordna lite själv o jaa.. :) Jaa, det blev ett lite längre inlägg än vad jag hade tänkt mig :P

Var ju till Örebro idag och träffa läkaren så jag ska tillbaka i vår och få nya protetser.. Det blir riktigt nice! Behöver ju nya, dessa jag har, har ju tappat färg och mjukheten.. Man ska ju ha nya varje år lr vartannat år ialf.. Jag har inte fått på över 3½ år haha :P

Nej nu ska jag mysa ner mig i fotöljen och se på tv lite..

Kommentarer
Postat av: MaryJane

Hihi vad sööt din pojk är :)

2011-03-03 @ 23:11:33
URL: http://cherryredcupcakes.wordpress.com
Postat av: Mica

haha:P ja, vi kanske får ta och flytta till Karlstad;) När kommer bilderna upp? Vill se, vill se!!!

2011-03-04 @ 08:27:17
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-05 @ 20:51:08
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Martha

aaw. coola killen! :)

2011-03-06 @ 13:06:56
URL: http://marthab.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0