Sälen

Ja vi har varit i sälen i en vecka o det har varit helt underbart! <3 William har lärt sig o krypa o han har fått tänder oxå mycket på kort tid :)

Vi åkte upp på söndagen så på måndagen så var vi bara, lekte o solade mycket o bade bastu i ca 5 min. :P  På tisdagen så gjorde vi samma sak ungefär fast då gick vi mycket promenader och gick upptäcksfärd. På onsdagen åkte jag, William, morbröderna Magnus o Berra o kusin Felicia till Experium för att bada o de tyckte William var jättehäftigt! Han badade cs 45 min sedan sov han i ca 1 h o sen badade han i 1 timme till. O de var så varmt o härligt i vatttnet. :) Sedan på torsdagen så softade vi ännu mer o på torsdag kväll så var jag o magnus o Felicia på bio, vi såg filmen rio i 3d. Den var rolig! :)

Sedan på lördagen så myste jag o magnus, mamma o felicia o william med tacos, massa spel, bastu och bowling. de tyckte william var häftigt i ca 20 min sen tog han en tupplur :)

Sedan på söndagen var de bara o ta o packa o städa för att åka hem.

När vi väl var hemma så var william jätteglad över att träffa pappa igen <3 O mamma oxå! <3

Lite bilder från veckan..












Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder, ni ser ut att ha haft roligt :)

2011-05-02 @ 19:44:14
Postat av: Mica

Gud vad fina ni är<3

2011-05-02 @ 22:36:11
URL: http://babybaker.blogg.se/
Postat av: TinA

Fina William :) Och du ser bra ut också <3

2011-05-05 @ 21:43:26
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: martha

åh sälen :). I like it. har stuga i tandådalen

2011-05-14 @ 12:38:24
URL: http://marthab.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0