Dagis

I tisdags så trippade vi iväg till dagis o allt gick så bra så :) Det var som att jag o Dennis kunde gå därifrån nästan :P Men vi var bara där på information o de varade i 1 h ungefär o sedan gick vi ut så William kunde bekanta sig lite med barnen o det gick så bra så :)

Igår gick vi aldrig dit för William fick sin BVC spruta så han kunde inte gå utan ville bara sitta i knäet o mysa med både mig o Dennis.. <3

Så i dag halv tio gick vi dit och var där ute med barnen till kl 11 och det gick så bra så jag satt i ett hörn och kollade lite då å då men han klarade sig bra :)

I morgon blir det också halv tio-11 lite mjukstart så här på veckan så nästa vecka blir det 9-14 tre dagar i veckan till o börja med sen blir det heltid för lillgrabben i början av okt..

Men det kommer nog gå så bra så de är ju så mysiga o härliga därnere så :)

Igår så rensade jag min dator o externa hårddisken det var ingen ordning i den, usch!! Det var 4 dubbletter på allt :P Hahaha, så jag rensade o rensade skapade mappar o dit o dat och ordnade med datum, månader osv osv.. så nu banne mig är det ordning! Så idag ska jag bränna skivor så jag har extra ifall externa får för sig ett spratt.. 11853 bilder, är det normalt? :P

Nej nu ska jag göra lite nytta innan grabben vaknar..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0