Tillbaka tankar

Förut när William hade badat så satt jag o han i soffan och han åt nattvällingen och vi myste o jag blundade och tänkte tillbaka till den första kvällen/natten jag var ensam med han. Andra natten på bb, det var lite läskigt men ändå så undebart! <3 Ha han helt för mig själv och mata och sova mata, sova, mata o sova.. Sen fick han något ryck där så han ville bara ligga vid bröstet hela tiden och jag orkade inte ligga på sidan för jag hade så ont i höften och hålla han hela tiden var inte heller så skönt i längden :P Så jaa, men jag minns det som igår.. Låg o bara titta på han i flera timmar o snosade in hans doft.. <3

Just att han var min bebis, min alldeles egna lilla bebis, helt ofattbart! O nu är vi här 18 månader senare o det är en hel person med egen personighet o jaa.. Han är väldigt lugn såå men jäklar vad envis han är :P Får han inte som han vill så kan han låtsas gråta.. Visserligen har det lugnat ner sig nu faktiskt :)

Men han är så stoor nu o tänk, han är fortfarande bara min! (OK sambons oxå men MEST min!!)






Kommentarer
Postat av: TinA

Jag älskar bilderna på dig och William när han är nyfödd. Det är ren och äkta lycka. Verkligen totalälskar dom.

2012-02-15 @ 22:03:01

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0