Födelsedan

Fyller år i övermorgon men blir o firas imårn då jag jobbar på lördag.. Imårn blir de å packa bilen full o dra till sommarstugan o fira o dansa o äta go mat!! <3 O sen sussa o sen lämnar jag grabbarna där med mormor o drar på jobb o kommer o hämtar dem på söndag efter jag har slutat. Så de blir nog grejjer de :)

Lite ovant o jobba på sin födelsedag, första gången jag gör de, någon gång äre väl dags?! :P




Förra årets födelsedag, då var jag mamma ledig minsan ^^



William hade sommarfirande på dagis idag, igår var de o plockade blommor o de gillade han ^^ Så idag har de dansat o ätit go mat o tårta :)




Sommarfinklädd oxå :)



Haha samma skjorta ser jag nu ^^

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0