Sista veckan

Sista veckan i skolan dåra, sen äre de sommarlov! :)


Slutar på torsdag någongång vid 10-11 sedan hem o packa in bilen sedan drar hela familjen till dalarna som överraskning då Felicia går ur första klass på fredagen sen är vi kvar där under helgen för att under sommarn så kommer vi inte ses någonting typ. Så vi bestämmde det så.


Sedan är jag "Ledig".. Dock på tisdagen den 12e har jag datakurs för att lära mig jobbets program o innan det ska vi på "njurskola".. O så sen på fredagen den 15e ska vi till läkaren sedan ska jag jobba 16-20.. Så ja, full fart, ska bara sova o njuta dessa två helgerna som är kvar med William o Dennis, sen blir de jobb jobb hela sommaren.


Jag längtar ialf till torsdagen då vi får åka upp till brorsan o Felicia.. Men jag ser inte fram emot o inte få träffa Virre varje dag.. Hon o jag har verkligen blivit tajta, o de e så kul för hon e så skön person o vi skrattar o har kul o kan verkligen prata om allt.. Du är guldvärd gumman! <3


Igår ialf så städade jag o Dennis HELA lgh, så sköönt, allt pollen är borta så nu kan man andas.. Men nackdelen är ju att de blir så jävla varmt i lgh speciellt i Williams rum.. Å när han vaknar på nätterna o vill in till oss så vaknar han ju för de är så ljust.. Måste införskaffa oss bra rullgardiner.. Går ju inte att vakna kl 5... Inte riiiiiktigt min grej alltså :P


(Vet inte vad som har hänt, även om jag gör stycke i texten så åker de ihop.. TinA, du ksk vet?) ;)

Kommentarer
Postat av: TinA

Yep, jag misstänker att du skriver dina inlägg i webbläsaren Chrome? Håll nere både Shift (knappen med pilen som pekar uppåt) och Enter-knappen när du ska göra stycken. I Firefox räcker det ju bara med Enter, men Chrome vill visst vara lite mer avancerade av sig. ;)



William är SJUKT LIK Dennis på denna bilden! :)

2012-06-03 @ 15:40:50

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0