Inte långt kvar..

Jisses vad tiden går alltså.. Detta står på schemat..
- 13 Maj Prata med prästen + William blir 20 månader
- 18-20 Maj Upptagen
- 21 Maj skall jag klippa mig o fixa håret inför Bröllopet
- 25-26e Maj KANSKE upptagen
- 2? Maj Upptagen
- 1-3 Juni Osäker?
- 7e Juni slutar jag skolan o får därmed sommarlov i två veckor o då skall det tillbringas tid med William innan jag börjar jobba hela sommarn sedan.
- Sedan är det osäkert då det blir möhippa någongång där emellan och jag har ialf tänkt att åka till dalarna några dagar o tillbringa lite tid med brorsan o Felicia men vi får se..
- 18 Juni Börjar jag sommarjobba
- 30 Juni står jag som brud <3
Det vi har kvar inför bröllopet är att hämta våra ringar, köpa slips o skor till Dennis, byxor till William.. Fixa programmet till bröllopsfesten, handla maten o fixa det.
- 3 Juli Börjar jag jobba igen efter bröllopet o jobbar HELA sommaren..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0